Átvételi és Szállítási módok, díjak
Bruttó 30.000 Ft felett a kiszállítás díjmentes.
GLS futárszolgálat által történő kiszállítás: A terméket a
GLS futárszolgálat szállítja ki. Bővebb információt itt talál: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok
GLS kiszállítás díja: bruttó 1790 Ft
Személyes Átvétel az üzletben: A webáruházunkban megrendelt termékét lehetősége van személyesen is átvenni üzletünkben az alábbi címen: MCS Computer Kft. (8400 Ajka, Dobó Katica u. 2).
Személyes átvétel díja: díjmentes
---------
További tájékoztatás
Milyen fizetési módot választhatsz?
Házhozszállítással kért rendelésed esetén az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
Online fizetési módok: banki átutalás / előre utalás, Barion bankkártyás fizetési mód használata
Fizetési módok átvételkor (Utánvétel esetén): a futárnál mind készpénzben, mind bankkártyás fizetéssel is van lehetőséged rendezni a rendelésed végösszegét.
Mikor és hogyan történik a termék kiszállítása?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon általánosságban 8-18 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk.
Mi történik, ha nem tartózkodom otthon a kiszállítás időpontjában?
Ha a címzett az első kiszállításnál nem tartózkodik a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy, és egyéb rendelkezés hiányában visszaviszi a depóba a csomagot.
Az értesítőben megtalálja a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha felveszi a kapcsolatot telefonon vagy írásban a GLS-sel, azonnal egyeztetheti a következő kiszállítást. Ha az utolsó kiszállítás is sikertelen, a csomag visszakerül a feladóhoz.
Nem érkezett meg a csomagom. Mit tehetek?
Először kérjük, ellenőrizze az online csomagkeresőben a csomagja státuszát. Ezt a csomagszám ismeretében teheti meg, ha ismeri azt – ha nem, kérjük, a feladót kérdezze meg. Lehet, hogy nem tartózkodott otthon, amikor a futár kiszállította a csomagot, ezért kérjük, nézze meg, kapott-e értesítőt. Az értesítőből megtudja, hol van a csomagja – pl. a szomszédja vette át vagy visszakerült a GLS depóba. Az értesítőn megtalálja továbbá a csomagszámot is, amellyel használhatja a csomagkeresési funkciót. Ha a csomagkeresés nem hoz eredményt, telefonon vagy írásban is érdeklődhet a GLS Ügyfélszolgálatán. Kérjük, hívja a címzetteknek fenntartott GLS ügyfélszolgálatot a (+36 29) 886 700 telefonszámon. A csomagszám segít a konkrét ügy megválaszolásában.
Utánvétösszeget lehet-e bankkártyával rendezni?
Igen, belföldi, továbbá szlovák, cseh és szlovén export csomagok esetén lehet bankkártyával vagy hitelkártyával fizetni a GLS futárnál lévő mobilterminálon keresztül.
Sérülten érkezett a csomag. Mit tudok tenni?
A GLS csak abban az esetben fogad el reklamációt, ha a csomagon külsérelmi nyom látható, pl. kiszakadt a doboz.
Ha bármilyen sérülést talál a csomagoláson, kérjük, az átvételnél ellenőrizze a csomag tartalmát. A futár kárjegyzőkönyvet vesz fel a csomagátadásnál.
Abban az esetben, ha a csomag külsőleg sértetlen volt, és csak az átvételt követően észleli a sérülést, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a feladóval. A GLS nem ellenőrizheti a csomag beltartalmát az adatvédelmi szabályzatban foglaltaknak megfelelően.
Amennyiben megsérült vagy elveszett a csomagja, kérjük, töltse ki a GLS weboldalán található megfelelő űrlapot: GLS űrlapok